** sTudeNt **

30 November 2010

** suRat ciNta **


ayu..!
aku dapat surat cinta..hehe
kali ni biar aku plak yang bercerite...
asik ko jer..
aku pon nak gak tinggalkan kenangan aku kat cini!!

beberape ari yang lepas...
aku terima surat cinte..~
piuuuhhhh... bagai angin di bawa bayu....
terbuai2 ati ku...
i more jiwang dr ayu tau.. jgn jeles..hehe

dlm surat tu mengatekan i got an award!!!
walla!!! teruje gitu... trus jatuh dr buai...haha..
....tet.... ok berenti merepek....

haha...ayu.. aku tau ko jeles...!
ko xpena dapat awardkan? ngaku jela..haha

nak tgk tak aku dpt award ape?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
plisss tutup mulut ko tu dlu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaa~


tq 4 Lina Land 4 giving me this award..
sweeet sgt..ngeee~

ok ade beberape soklan yg i kene jwab...

1. pandangan awak terhadap blog Atika Aula?
blog yang simple.. tp ade isi... i like~! ngee...

2. kenangan manis dalam hidup awak?
aku sangat teruje / seronok ade tuan seperti ayu...
walaupon aku tau sekarang ni die tengah angkat bakul sendiri..haha

3. kenangan pahit dalam hidup awak?
ok..! apebile rupeku ditukar ke wajah yang lebih buruk...
selepas tu ditinggalkan keseorangan tak dihiraukan... sob3!

4. adakah awak dah berpuas ati ngan kehidupan awak sekarang?
alhamdulillah... aku bersyukur kerana aku bukan manusia,
yang mempunyai banyak ragam..
banyak kehendak..
banyak karenah..
tetapi aku masih menanti ayu menulis
sesuatu yg lebih bermanfaat untuk org lain..huhu

5. sebutkan 3 impian dalam hidup awak yang belum tercapai lagi..
- ayu.! kongsi lah ilmu yg ko bace dr blog2 orang lain tu..huhu
- mmm aku tak idup la... susah nak jawab soklan ni..hehe

6.  tag 10 orang untuk menerima award ni..



p/s :
akhirnye aku dpat jugak rebut 1 entry dr ayu...
die ni kedekot...
nak bolot blog ni sorang jer...
so biar aku tulis entry ni panjang2..
padan muke korang yang bace..
hehe

p/s lagi :
kepade sesiape yg di tag..
maaf andai terkasar bahase..
amik la.. i mmg nak bagi u'll.. ngee~

http://www.cute-smiley.com


-miko chan-

2 comments:

Nadd said...

thank u dear.
nanti nadd amek. :)

shida saje said...

tq dear tag shida =)