** sTudeNt **

23 November 2010

** MeNinGGaL DuNia **

miko..! miko..! n miko..!
ko ngah wat pe tu?
sihat?hehe..


syg...
mm aku terkenang sesuatu..
nape aku suke buat bende yg merepek- repek..?
menjengkelkan?
nape aku kelihatan childish?
nape aku tak tulis secare berilmiah...?
hello ayu! u r 20 ok..! be mature...!


mm bila agaknya aku dapat menulis sesuatu yang memberi manfaat kepada orang lain?
mm bukan aku tak suka berkongsi perkara berilmiah..
cuma takut orang menterjemah kata-kataku bukan seperti yang ku maksudkan...
dan mereka mengamalkan sesuatu yang salah lalu men'kredit'kan nya atas namaku...


nape aku suke buat bende yg merepek- repek..?
menjengkelkan?
saje suka-suka...hehe
n post ni pon post merepek-repek...
jiwa kacau..alalalala


p/s :mmm..
aku pernah dengar orang kata :
kalau seseorang tu da nak meninggal dunia,
dia akan wat sesuatu yang menyakitkan hati org lain
dengan harapan apabila dia mati, tiada siapa akan mengenangnya...

aku pernah dengar juga, orang kata :
kalau seseorang tu da nak meninggal dunia,
dia akan wat sesuatu yang sangat menyenangkan hati orang lain
supaya tu adalah bakti di saat-saat terakhir kehidupannya...

mm apabila tiba waktu aku nanti..
yg manakah tanda yang akn aku beri?
atau orang tidak sedar akan pemergian ku?
ok.! merepek lg..!
p/s lagi :
sebenarnya aku teringin nak jd mature..
teringin nak post sesuatu yang berilmiah..
hasil penulisan aku sendiri..
bukan di'copy paste' dari orang lain..
tapi ianya seperti tak masuk dengan jiwa...
oh... apakah... yang... terjadi...

4 comments:

Liza said...

knape nie sis, lain mcm jer this entry...Insyallah, you will be fine. I love your writing by the way ;)

Lina_Lin said...

practise make perfect dear..
read more n do write more!
gud luck~

wiTch said...

hihi..
tme kceh kwn2~
sy akn brusaha!!
ngeee..

syana ~comelstory~ said...

"award tuk awak....sila lee" =)