** sTudeNt **

12 August 2010

**piNjaM jer...**

miko chan!! pagi ni aku nak cite pasal kain PeLeKaT
nape kain pelekat?? bukan kain batiK?? upp~
.
.
.
.
.
.
http://www.cute-smiley.com
sebab aku suke SELUDUP kain PeLeKaT ayah bawak balik ostel....hahahaha
kain ayah besar... stakat ni baru ade 3 helai....lalala

cerdit to google

ape aku wat ngan kain2 tu??
jeng3!! cube teka!! cube teka!!.....hehe

wah.. pandainyer miko...!!
korg nak tau x, pe jwapan die?? nak tau?? nak tau??
ha jawapannyer XTAU!!! cet!!
dah3!! benti mengarut..

:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
k.. ni lah antare sebab knpe aku perlu culik kain pelekat ayah byk2...ngee~
  • pengganti selimut time kain yg sebesar jala ikan tu berade di ampaian...haha klu miko, mungkin kene 2 helai kot..keh3!!
  • kain solat.... selesa klu pkai kain pelekat.. tebal n besar... dpat pulak saiz ayah... memang menepati ciri2 yg dikehendaki lah...
  • tuala..hahaha berikutan tuala yg comel lote tu banjir.. x kering2...huhu
  • kain ni gak dijadikan pembungkus tok sume kain2 baju yg tak terlipat... t die jadi cam sup bunjut... nak bubuh pic tp malu lak... *_*
  • ha boleh gak alas tutup kepale time nak kuar dari bilik.... klu takat nk g tandas pon beria nak iron tudung, xpayah!! 
  • http://www.cute-smiley.com
  • aku suke berangan... sampai skg pon..lala.. nak jadi cam ninja la konon... waktu skola2 dulu, pakai cam pic di bawah then tgu bdk2 ni dtg bilik air time.. pastu sergah!!! sume ingat laki.. pe g jerit ar!!hahaha ape tah lg ia berjalankan pd waktu tengah malam...

ha ala2 gini lah.
credit to google..hehe

:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

p/s : wahai mr. F.., ni lar sbbnyer sy suka selusup kain pelekat ayah..hehehe

2 comments:

Anonymous said...

wahahaha..bukan wat selimut je macam2 eak leh gune.memang multifunction nyer pelekat ayah nih.ehehe..nak pimjam leh? ;DD..

CheQ c kiKi LaLa said...

hahaha.... thumbup!! balik ni ayah ayu sorok sume kain die..ngeee~