** sTudeNt **

20 December 2010

** taK taHu keNaPe **

salam u'oll..
pe kabar?

arini emosi giler aku da smpai...
ia bagaikan satu penyakit ok..!
n ia sememangnye sakit...
sangat.. sangat...
argghhhh!!

cube tengok perjalanan idup aku ari ni...
pagi perut meragam akibat semalamnye bantai nasi uma orang kawin.. 3 uma..
tapi lepas tu da ok da..
aku da merasekan diri aku sihat walafiat.. tanpe masalah kesihatan...

cume selera makan sedikit tumpul..
arini makan roti ngan sambal sardin jer..!!
hah! oh no.~ itu bukan aku.... how come.?
mama panggil makan malam pon aku tak nak...
sah! penyakit aku sampai...

then nak kate aku de gado ngan sape-sape..
the answer is NO.!
cume aku tak nak cakap ngan sesape..
sies...! sepatah pon aku malas nak kuarkan...
i hate this..! i just want smile.. can i??mm..

arini aku lepak je..
kalau tak kene pakse wat keje..
aku takkan gerak....
pening adik aku, asik die je yang kene wat keje...mm

n mase aku ngah sidai baju...
aku hampir menyepak seekor kucing masuk ke dalam longkang..
yang mane kalu aku terjatuh pon boleh patah riuk...
pehh.. bunuh kucing....
hye kerane die nak bermanje...
arghh! kenape ngan aku ni??

aku takde mood sehari suntuk...!!
mulut aku tak nak ckap pape..!!
terseksa jiwe aku....
aku nak ketawe tapi tak boleh..
tension tapi tak tahu kenape...
dan ia sangat menyakitkan..!

baik bace Quran...
sekurang2 nye suare ku masih kedengaran...
Ya, Allah tenangkan lah aku kembali Ya Allah...
arrrggh...! rindu pada diri sendiri...

kepade sesape yg berkenaan...
ayu mintak maaf...

1 comment:

Diya Edhayaa said...

saba eh cheq kiki..

btw, if u like my blog,
vote me for 2nd round BPM..
klik sj pd swift d blog sy... :)