** sTudeNt **

13 November 2010

** miKo MaRa **

mikooo!!! 

miko : waalaikumsalam...

aku : ok fine! assalamualaikum.... *oh maluuuuu nya!

miko : lama tak jumpa... napa tak blah terus jer?

aku : oi marah benar ko ngan aku! amboii.. huh!!
eee... yer! yer! aku tau aku salah...
aku ngaku aku dah tukar rupe ko jadi huduh...
then lari identiti jahat ko tu...
plus aku ugut tak mo kawan ngan ko...
*hahaha.. padan muke!
mesti ko terasa ngan aku kan?

miko : ish! ape yang ko membebel ni??

aku : ai.. benggang sungguh ko ni...haha
btw, amacam rupa baru ni, ok tak?
*sambil kelip2 mate...suke kan? suke kan??hehe

miko : boleh lar dari dulu... :) tq..hehe

aku : * o.O?? hah boleh lar!!? pehh tak bersyukur!! jwb lar cun ke..! excited cikit bleh x! arrrrgh..
huhu.. t cuti aku bubuh balik gadjet2 ko tu.. ok bos? hehe

miko : yupp!hehe... gud lux tok final exam ko tu...
jgn ingat aku jer.... ingat ummi ok!

aku : =_='



&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 antara rupe miko dlu yang paling aku tak berkenan...
* tapi terpakse gak gune bab yg lain lg aku tak berkenan..
sape suoh gatal tangan g tukar2...ayu ayu..mmm

...lip lap lip lap.. meriah sangat.. huhu...

...errr.. nape sopan sangat miko? huhu...


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 p/s : haha... pada sape yang tak mengenali.. miko is my blog's name..
aku obses ngan die seh... tak tau la nape...
ish..! tah pape tah ko ni ayu...
n 1 g : kali ni da boleh komen2 dah....suke3!

6 comments:

ahsfantasy24 said...

slamat ari raya iduladha..

^^,

ahsfantasy24 said...

pstttt...!

hehe salam iduladha:)

^^,

CheQ c kiKi LaLa said...

salam aidil adha juge...hehe

Anonymous said...

suke2 ngeee ^_^

CheQ c kiKi LaLa said...

mr F : suke ape tu?hehe

Anonymous said...

eh salah post la.huhuhu..lg 1 post bru suke2 ;p