** sTudeNt **

04 October 2010

** oH..! beRseDiaKaH?? **


- 16 Mei -

:..sKoLa renDah..:

hadiah tok cikgu math tak beli lagi....huhu
kalau boleh sume cikgu nak diberinye adiah...
dapat 10 orang anak.. tepuk dahi mak ayah...adeh~

:...sKoLah MenenGah..:

tok cikgu tu?? ala tak yah lar maaa...
cikgu tu tak de ngajar pon taun ni...malu lar nak bg...
memilih...!! nak bg cikgu yang ensem2 jer..hihi

:...sKg a.k.a MakTab...:

tak ingat langsung dah..huhu
ngan pensyarah pon tak ngam.. cmne?
bukan ker pensyarah tu pon guru?mm..

:...aKan daTang...:

mmg patut pun ko di 'anti' murid..
tgk lar diri ko dulu...
bukan ke sudah sedia maklum..
terjadinya kisah ari ni adalah kesan dr perbuatan kita yg lepas??

so bersedia lah ayu...huhu
ko akan berada di tempat guru-guru ko terdahulu
di mana
murid akan membandingkan ko ngan guru yang lain
murid akan memberontak
murid akan membantah kata-kata ko
murid akan keras kepala
murid akan malas
semuanya sama seperti ko yg sekarang

oh! bersediakah aku??
MyEm0.Com

2 comments:

Anonymous said...

yeap2..sEdia!! go go ayu hihi ^_^

CheQ c kiKi LaLa said...

hehehe.. tq 4 ur support~!!