** sTudeNt **

31 August 2010

**pBs : 1st daY**

waaaa lamenyer xborak ngan ko miko chan...huhu..
maaf2... buzy.. al-maklumlah, dah start PBS

hah~!! cakap pasal PBS..
nak tahu apa cerita PBS aku sem ni...
walhal baru sehari je PBS..hehe

k.. serba sedikit tentang PBS aku kali ni ::
dilaksanakan pada : 30/8 - 3/9
bersama : kak mila sbg tuan rumah., zila sbg peneman..hehe
di : Sekolah Kebangsaan Bandar Temerloh, Pahang..
ade sesape pena skola di sini?? angkat tangan..hehe

nak tahu apa yang terjadi pada ari 1st???
biase2 jer sebenarnyer...hehe

fokus PBS kami semester ini adalah subjek MAJOR a.k.a PEMULIHAN..
kami perlu menguji ujian diagnostik (dibina oleh kami sendiri) ke atas murid2 pemulihan
soklan tu ade banyak sgt... setelah dikira2 semua kali ade 99m/s.. byk kan??hehe

oleh sebab, semua murid kecuali murid Tahun 6 ada exam pd ari rabu-jumaat
nak tak nak., kami terpaksa mengerah murid tok jawab semua soalan dalam masa 1 hari.. haha..giler! klu aku, malas deh nak layan.. dah la cg baru dtg, tibe2 je nak tye banyak2..haha

tp Alhamdulillah., GPK1 dan guru pemulihan sekolah ni sgt supportive
dia beri pelepasan kepada murid2 yang terlibat seberapa lama yang kami mahukan..
maksudnya sampai siap lah kan??hehe

dah la miko... penat lar nak ckp byak2... tgk pic la plak yer..huhu

ni la my team... wacHaaa!!

nilah sekolah kami...

:: kelas pemulihan ::

ni cg pemulihan dia.. dia sgt baik..suke3!!


abm


abm lg


dan lagi..hehe

:: ape yang kami buat?? ::
budak ni da reti membaca tp kene mengeja dulu.. xpe2.. teruskan..


ni budak2 pendidikan khas bisu pekak.. (yg pkai baju sekolah tu je k)


diagnostik soklan taktil.... walla la zila...hehe


ha..!! ni alia.. murid yg aku uji....

dah abeh... t klu dde pape g.., aku stoli lain kali yokk.. tata miko..ngeee.. ^_^

1 comment:

Party, Fashion, Music, Sport said...

Thanks for your visit. Have a nice day!